فرماندار پیشوا :
ظرفیت های پیشوا برای توانمندسازی مددجویان به کار گرفته شود
تاریخ انتشار : مرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا با اشاره به ضرورت ارتقا مهارت آموزی جامعه هدف بهزیستی گفت: ظرفیت های پیشوا برای توانمند سازی مددجویان به کار گرفته شود.
 ظرفیت های پیشوا برای توانمندسازی مددجویان به کار گرفته شود

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست با معاون توانبخشی استان تهران اظهار داشت: با توجه به قابلیت های اقتصادی شهرستان پیشوا می توان در حوزه توانمندسازی خانواده های تحت پوشش بهزیستی با ایجاد ارتباط بین مددجویان و بخش های تولیدی از این ظرفیت بهره گرفت.

وی افزود: توانمندسازی اجتماعی با استفاده از ظرفیت های موجود و حمایت های هدفمند فرصت خودباوری را برای افراد فراهم و و زمینه توسعه مشارکت اجتماعی را فراهم می آورد.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: ارتقای این رویکرد نیازمند ارزیابی استعدادها،توان سنجی،آموزش مهارت ها و حرفه آموزی است که لازم است بهزیستی استان و شهرستان اهتمام ویژه ای در این راستا داشته باشد.

وی گفت: با توجه به مهاجرپذیر بودن شهرستان پیشوا تعداد خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی به ویژه بهزیستی نسبت به جمعیت شهرستان قابل ملاحظه است با توجه به حضور تعداد کثیری از معلولان و افراد آسیب پذیر در شهرستان پیشوا نیازمند نگاه وسیع تر بهزیستی استان ورود جدی خیرین و توسعه مشارکت های مردمی هستیم.

کد مطلب: 10196
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری