فرماندار شهرستان قرچک :
مردم مجری و تعیین کننده انتخابات هستند
تاریخ انتشار : بهمن ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۲ ق.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک گفت: مردم مجری و تعیین کننده انتخابات هستند و با آرای خود، سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی را تعیین می‌کنند.
 مردم مجری و تعیین کننده انتخابات هستند

بهمن خطیبی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قرچک ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: امید است دهه فجر امسال برای کشور ما علیرغم تمام فراز و نشیب‌ها با پشتیبانی مردم در مقابل دشمنان پیروز و موفق باشیم.

خطیبی افزود: مردم از زمان جنبش تنباکو داعیه انقلاب داشتند و خواهان جاری شدن احکام اسلامی بودند و همواره مقابل استکبار ایستادگی کردند و در بحث ملی شدن صنعت نفت و کودتای ۲۸ مرداد نیز ادامه مقاومت در برابر استکبار، استبداد و استعمار اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه مردم دشت ورامین پیشگام در پیروزی انقلاب بودند گفت: علیرغم هدف دشمن، هرروز نسبت به گذشته راسخ‌تر و موفق تر می‌شویم و این اراده نشانگر این است که انقلاب ما ادبیات سیاسی اجتماعی جدید در دنیا رقم زد و معادلات غرب را بهم زد و انقلابی که ۴۰ سال از آن سپری شده، همچنان با توطئه همراه است اما خنثی می‌شود.

فرماندار قرچک بیان داشت: نه تنها در کشور بلکه در کشورهای منطقه پیروزی‌ها و دستاوردهای بزرگ به دست آورده‌ایم و استقلال کشور به برکت خون شهدا حاصل شهدا است و یکی از دستاوردهای نظام برگزاری انتخابات و مراجعه به آرای مردم و تعیین سرنوشت کشور توسط مردم از تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه زمینه لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده است عنوان داشت: ۱۳۹ شعبه برای حضور مردم پای صندوق‌های رأی آماده شده و در دوم اسفندماه با حضور مردم انتخابات پرشور در کشور خواهیم داشت و هرکس به عنوان نماینده مردم برگزیده شود باید بخش عمده‌ای از مشکلات را در حوزه قانونی وظیفه خود پیگیری کند و راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن ان شاالله با شکوه برگزار می‌شود و مردم با حضور گسترده بار دیگر باعث تقویت پایه‌های نظام می‌شوند.

خطیبی گفت: در قرچک چند پروژه مهم تعریف شده و به زودی اجرا می‌شود و اجرای تقاطع‌های محمدآباد و داودآباد از مطالبات مهم است و شبکه جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه از اولویت‌های ما می‌باشد که بخش عمده فاضلاب شهری کار شده است و بخش عمده‌ای از طرح هادی روستاها مورد بازنگری قرار گرفته که با به ثمر رسیدن پروژه‌های روستایی سرانه‌های روستایی ارتقا می‌یابد.

فرماندار قرچک عنوان داشت: سایت اداری (شهرک اداری) شهرستان با اختصاص اعتبارات استانی ساخته می‌شود و در دو سال اخیر برای تجهیزات بیمارستان شهید ستاری اقدامات خوبی صورت گرفته و پزشکان متخصص مستقر شدند و قول سی تی اسکن و تقویت کادر و تجهیزات بیمارستان از وزیر بهداشت گرفته شده است.

کد مطلب: 7269
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری