فرماندار قرچک با پدر معظم شهید« قاسم تاجیک» دیدار کرد
تاریخ انتشار : بهمن ۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ق.ظ
 
به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ فرماندار شهرستان قرچک،با پدر معظم شهید« قاسم تاجیک» دیدار کرد.
 فرماندار قرچک با پدر معظم شهید« قاسم تاجیک» دیدار کرد

به گزارش ندای وارنا؛ عصر امروز شنبه و در آستانه فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهمن خطیبی، فرماندار قرچک به همراه آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با حضور در منزل شهید معظم«قاسم تاجیک»از صبر و استقامت پدران و مادران معظم شهدا تجلیل کرد.
فرماندار قرچک در این دیدار با بیان این که باید هرچه در توان داریم، برای خدمت به جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا خدمت کنیم، افزود: شهدا از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند، که باید برای رسیدن به این مقام و جایگاه از خداوند تقاضا کرد.
خطیبی ادامه داد: هرکس به این جایگاه نائل نخواهد شد و شهدا برگزیده بودند، آن ها رفته و به وظیفه خود عمل کردند، حالا نوبت ما است، که راه آن عزیزان را ادامه دهیم.
در این دیدار پدر معظم شهید با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش گفت:قاسم عاشق امام(ره) بود و در وصیت نامه اش نیز بر پیروی از قیام امام خمینی(ره)سفارش کرده بود.
گفتنی است شهید قاسم تاجیک در سال ۱۳۴۲ دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۶۰ در عملیات «شهید چمران» در منطقه اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد مطلب: 10539
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری