قیمت نان در دشت ورامین افزایش یافت/وعده‌های دولت عملی نشد
تاریخ انتشار : مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵ ب.ظ
 
پس از 6 سال با توجه به گلایه‌مندی مردم از افزایش قیمت‌ها در سطح کشور، قیمت نان رسماً در این شهرستان‌های قرچک و ورامین افزایش یافت.
 قیمت نان در دشت ورامین افزایش یافت/وعده‌های دولت عملی نشد

این افزایش‌ها چند وقتی بود که بین نانوایان و کارگروه آرد و نان اختلاف بود و بعد از گذشت چند ماه بالاخره این نرخ‌ها با افزایش ۳۰ درصدی ابلاغ شد و عملاً وعده‌های دولت در خصوص افزایش نیافتن نان روی زمین ماند.

سید عباس میری رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، گفت: با برگزاری جلسه کارگروه آرد ونان با محوریت بررسی وضعیت فعالیت نانوایی دولتی و آزاد پز، با توجه با اعتراض واحدهای نانوایی با توجه به افزایش قیمت آرد و سایر نهاده‌ها، قیمت نهایی نان در شهرستان ورامین تعیین و به‌منظور تأیید به استانداری تهران ارسال شد.

وی افزود: افزایش قیمت نان بربری، سنگک، تافتون و لواش با تأیید کارگروه آرد و نان شهرستان ورامین به نانوایی‌ها ابلاغ و افزایش نان آغاز شد.

به گزارش فارس، قیمت نان بربری دولتی با وزن چانه ۵۵۰ گرمی از۶۰۰ به هزار تومان، سنگک دولتی با وزن نان خشک ۴۰۰ گرمی از ۷۰۰ به ۱۱۰۰ تومان، تافتون دولتی با وزن چانه ۲۳۰ گرمی از ۳۵۰ به ۵۰۰ تومان ونان لواش دولتی با وزن چانه ۱۵۰ گرمی از ۲۰۰ به۳۰۰ تومان افزایش یافت.

همچنین در واحدهای آزاد پز، قیمت نان سنگک با وزن نان ۴۶۵ گرم از ۱۲۰۰ به ۱۵۰۰ تومان، بربری با وزن چانه ۵۸۰ گرمی از ۸۰۰ تا هزار تومان به ۱۳۰۰ تومان، نان تافتون با وزن چانه ۲۸۰ گرمی از ۵۰۰ به ۸۰۰ تومان، و قیمت نان لواش با وزن چانه ۱۷۰ گرمی از ۲۰۰ به۴۰۰ تومان افزایش یافت.

کد مطلب: 6935
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری