مردم دیار ۱۵ خرداد پرچمدار دفاع از ولایت و مرجعیت هستند
تاریخ انتشار : خرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۳ ب.ظ
 
امام جمعه پیشوا گفت: مردم دیار ۱۵ خرداد پرچمدار دفاع از ولایت و مرجعیت هستند.
 مردم دیار ۱۵ خرداد پرچمدار دفاع از ولایت و مرجعیت هستند

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام روح الله باقری ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) که در مصلی صاحب الزمان (عج) شهرستان ورامین برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: در سال ۱۳۵۷ مردم خواستند و انقلاب پیروز شد، امروزه هم باید مردم بخواهند تا به نقطه اوج برسیم.

امام جمعه شهرستان پیشوا خاطر نشان کرد: امروزه آیا اعتقاد زمان پیامبر اکرم (ص) در بین مردم وجود دارد، امروزه مردم باید بیدار بشوند.

وی تصریح کرد: بدون رضایت مردم، بدون حضور مردم، جامعه و حکومت نمی تواند بر روی پای خود ایستادگی کند و در این چهل ساله انقلاب مشاهد کردیم، زمانی که مردم پای کار بودند، دشمنان عقب نشینی کردند.

باقری گفت: افتخار ما این است که دیار ۱۵ خرداد، ۵۶ ساله پرچم حمایت از مرجعیت و اسلام را بالا نگه داشته است.

امام جمعه پیشوا افزود: در تاریخ انقلاب خودگذشتگی مردم دیار ۱۵ خرداد ثبت و ضبط شده است و این خودگذشتگی مایه افتخارات ما محسوب می شود.

وی بیان کرد: اگر مردم و مسئولان به یک جمله امام راحل (ره) عمل کرده بودند، امروزه این جامعه اسلامی وضعیت بهتری داشت، بارها و بارها مگر امام نفرمودند که آمریکا دشمن بزرگ جمهوری اسلامی ایران است، امروزه برخی مسولان ما اگر به این جمله توجه می کردند، وضعیت کشور ما این گونه نبود.

باقری تصریح کرد: امام خمینی (ره) در سال ۴۲ دشمن شناسی را به ما یاد دادند، مردم دشمن شناسی را به خوبی درک کرده اند اما گاهی اوقات مشاهد می کنیم که برخی از مسولان، دوست دارند با دشمن رفت و آمد داشته باشند، این برای جامعه مضر است.

وی یادآور شد: دلسوزان نظام چقدر فریاد زدند که مذاکره سم است و آمریکا قابل اعتماد نیست، نتیجه آن را در کوتاه ترین زمان دریافت کردیم.

امام جمعه پیشوا در پایان خاطر نشان کرد: امروزه ناراحت هستیم، که برای شهدای مظلوم ۱۵ خرداد کاری نکردیم، برخی از مسولان شرمنده شهدای ۱۵ خرداد نشوند، دیار ۱۵ خرداد، پرچمدار دفاع از ولایت و مرجعیت بود و امروزه ما به این مدال افتخار می کنیم.

کد مطلب: 6630
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری