فرماندار پیشوا:
نباید هیچ وقفه‌ای در چرخه تولید پیشوا ایجاد شود/ لزوم اقدامات وسیع‌تر جهت تحقق جهش تولید
تاریخ انتشار : تیر ۹, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا با اشاره به لزوم اقدامات وسیع تر جهت تحقق جهش تولید گفت: نباید هیچ وقفه ای در چرخه تولید پیشوا ایجاد شود.
 نباید هیچ وقفه‌ای در چرخه تولید پیشوا ایجاد شود/ لزوم اقدامات وسیع‌تر جهت تحقق جهش تولید

به گزارش ندای وارنا؛  حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: سال ۹۸ را با همه سختی‌ها سپری کردیم و امیدواریم در سال جاری با توجه به الطاف الهی و راهبری‌های رهبر معظم انقلاب و برنامه‌ریزی سه قوه گشایش‌هایی ایجاد شود.

وی افزود: دشمن از هر موقعیتی برای فشار به ملت ایران استفاده می کند اما با تدبیر می‌توان همه این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

عباسی بیان کرد: نامگذاری سال به نام جهش تولید، بیانگر این است که باید اقدامات بزرگتر و وسیع‌تری برای رونق و جهش تولید انجام داد و کار جهادی اینجاست که معنی پیدا می کند.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: مسئولان باید امور مربوط به سرمایه‌گذاری و تولید را تسریع کنند و شرایطی فراهم شود که سرمایه‌گذاران برای رونق اقتصادی در منطقه حضور یابند و هیچ وقفه‌ای در چرخه تولید، کسب و کار و اشتغال شهرستان به ویژه ازسوی بانک‌ها ایجاد نشود.

وی ادامه داد: جایگاه شورای اداری و وظایف مسئولان ایجاب می کند تا نسبت به همه مسائل برنامه‌ریزی داشته باشند و پرداختن به امور روزمره گشایشی در زندگی مردم ایجاد نخواهد کرد.

حسین عباسی عنوان کرد: شورای اداری محل طرح و رفع مشکلات عمده شهرستان است و مدیران باید در این جلسات طرح و برنامه ارائه دهند تا بتوان در عالی‌ترین سطح تصمیم‌گیری شهرستان مسائل را دنبال و زمینه بهبود سطح خدمات رسانی به مردم را فراهم کرد.

وی گفت:مدیران محلی نسبت به انجام وظایف معین براساس برش‌های شهرستانی و سهم شهرستان از تکالیف استانی و تخصیص سرانه‌ها و اعتبارات اهتمام داشته باشند.

 

کد مطلب: 9234
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری