نشست تولیدکنندگان در هفته حقوق بشر آمریکایی
تاریخ انتشار : تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب.ظ
 
نشست تولید کنندگان وفعالان اقتصادی در یکی از کارخانه های تولیدی شهرستان ورامین برگزار شد.
 نشست تولیدکنندگان در هفته حقوق بشر آمریکایی

به گزارش ندای وارنا؛ سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جمع فعالان اقتصادی ومدیر کل هماهنگی اقتصادی استانداری تهران اظهار کرد: جنایات آمریکا قابل فراموشی نیست امروز جنایات آمریکا بر ضد ملت خود آبروی نداشته این کشور را برد.

وی افزود: اگر تا دیروز پرچم آمریکا در کشورهای دیگر به آتش کشیده می شد، امروز در خود آمریکا، پرچم این کشور به آتش کشیده می شود.

وی با اشاره به این که امروز جبهه جنگ ما جبهه اقتصاد است افزود: خط مقدم این جنگ، تولید کنندگان هستند که خالصانه و با تمام توان در حال تلاش هستند وباید مسئولان به گونه ای عمل کنند که تولیدکنندگان، آنان را حامی خود بدانند وهرکس از تولیدکنندگان حمایت نکند، به کشور خیانت کرده است.

محمودی بیان کرد: امروز تولیدکنندگان، گرفتار پیچ و خم هایی در بانک ها هستند که آنان را زمین گیر کرده است وشهرستان ورامین در عرصه اقتصادی تولیدات قابل توجهی دارد واگر حمایت از تولیدکننده ورامینی صورت پذیرد ، قطعا موفقیت ها دوچندان خواهد شد.

مدیرکل هماهنگی اقتصادی استانداری تهران نیز در این نشست تصریح کرد: دوام وقوام  آمریکا هرچه بیشتر شد، جنایات این کشور نیز افزایش بیشتری پیدا کرد وپس از جنگ جهانی دوم تا کنون  این جنایات گسترش پیدا کرد که بمباران هیروشیما وناکازاکی از جمله این جنایات است.

علیرضا قاسمی فرزاد نیز در این نشست اظهار کرد: آمریکای جنایتکار همواره پرچمدار جنایت، قتل وغارت بوده است اما همچنان برخی چشم امیدشان آمریکاست وهر کشوری به آمریکا امید بسته ، نا امید شده است.

وی گفت: حمایت از رژیم اشغالگر قدس و پشتیبانی از کشتار مردم مظلوم فلسطین لکه ننگین دیگری در پرونده جنایات آمریکا است وهیچ نقطه ای از جهان نبوده که آمریکا در آن حضور پیدا کند ومنشاء خیرباشد.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال سیاه نمایی است امروز آنچه ما را دچار سستی می کند، عملیات روانی دشمن است واگر بزرگترین سرمایه اجتماعی یعنی اعتماد مردم ضربه ببیند ، دشمن به هدف خود رسیده است.

قاسمی فرزاد در پایان بیان کرد: اگر آمریکا به فکر درگیری نظامی با جمهوری اسلامی باشد ، چیزی جز سیاهی و سرشکستگی بیش از پیش  را در پیش رو نخواهد دید.

کد مطلب: 9323
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری