فرماندار شهرستان پیشوا :
هشت پروژه آموزش و پرورش پیشوا به زودی به بهره برداری می رسد
تاریخ انتشار : تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به لزوم ساخت مدرسه توسط کمیساریای عالی پناهندگان گفت: هشت پروژه آموزش و پرورش پیشوا به زودی به بهره برداری می رسد.
 هشت پروژه آموزش و پرورش پیشوا به زودی به بهره برداری می رسد

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش خیرین مدرسه ساز هشت پروژه آموزش و پرورش در شهرستان به زودی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: ۱۲ پروژه با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و خیرین مدرسه ساز در شهرستان پیشوا در دست اقدام است با تلاش خیرین و طبق قول مدیرکل نوسازی استان تهران دو مدرسه ۲۲ کلاسه در شهرک آژینه مدرسه ۶ کلاسه موجانی، مدرسه ۴ کلاسه استثنایی، دو مدرسه ۳ کلاسه در روستاهای شعیب آباد و شترخوار به زودی تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: دو سالن ورزشی با هدف ارتقای سرانه فضای ورزشی در مدارس احداث شده و به زودی افتتاح می شود دانش آموزان زیادی از اتباع خارجی در مدارس پیشوا مشغول تحصیل هستند که در این زمینه ساخت مدرسه توسط کمیساریای عالی پناهندگان ضروری است.

وی گفت: مجموعه دانشگاهی پردیس زینبیه طی دوسال اخیر به دلیل افزایش تعداد دانشجویان با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه شد که به منظور توسعه آن از ظرفیت خیرین بهره خواهیم گرفت.

کد مطلب: 9854
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری