ورامینی‌ها در مناطق سیل زده سیستان‌و بلوچستان موکب برپا می‌کنند
تاریخ انتشار : دی ۲۴, ۱۳۹۸ ۵:۵۳ ب.ظ
 
مدیر اجرایی موکب احباب‌الرضا(ع) ورامین از آمادگی مردم این شهرستان برای برپای موکب در مناطق سیل‌زده استان سیستان‌ و بلوچستان خبر داد.
 ورامینی‌ها در مناطق سیل زده سیستان‌و بلوچستان موکب برپا می‌کنند

سیدرضا احمدی مدیر اجرایی موکب احباب‌الرضا(ع) ورامین در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم یاری رساندن به مردم ساکن در مناطق سیل‌زده، موکب احباب الرضا(ع) شهرستان ورامین که علاوه بر برپایی موکب در ایام اربعین حسینی، در حوادث مختلف نیز به یاری هموطنان شتافته، آماده است تا کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را برای حضور در این مناطق جمع آوری کند.
وی افزود: از شب گذشته تا کنون مردم خیرّ و نیک اندیش شهرستان ورامین بیش از ۱۵۰ میلیون ریال برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان اهدا کردند.
وی تصریح کرد: با توجه به مسافت طولانی بین ورامین و مناطق سیل‌زده، اولویت کمک‌های مردم به وجوهات نقدی است تا با حضور موکب در این مناطق، اقلام مورد نیاز در منطقه تهیه و در اختیار مردم قرار گیرد.
احمدی افزود: مردم خیرّ و نیک اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به کارت موکب احباب‌الرضا(ع) نزد بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۱۷۱۰۸ واریز کرده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۹۰۷۵۲۸۰۰ تماس حاصل کنند.
براساس گزارش هواشناسی سامانه بارشی که روز جمعه تا یکشنبه در سیستان و بلوچستان فعال بود بارش‌های قابل توجهی به همراه داشت به طوریکه بیشینه بارش‌ها به صورت نقطه‌ای در برخی نقاط خاص در غرب و جنوب غرب این استان به ۲۰۰ میلی‌متر رسیده است.

انتهای پیام/س

کد مطلب: 7196
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری