فرماندار پیشوا :
ورزشگاه ۵ هزار نفری پیشوا به زودی راه‌اندازی می‌شود
تاریخ انتشار : مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: با نصب چمن مصنوعی زمین فوتبال ورزشگاه ۵ هزار نفری پیشوا، این مکان ورزشی مهم به زودی راه‌اندازی و در اختیار ورزشکاران شهرستان قرار می‌گیرد.
 ورزشگاه ۵ هزار نفری پیشوا به زودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی روز سه‌شنبه در جریان بازدید کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از روند اجرای پروژه استادیوم ۵ هزار نفری پیشوا گفت: کلنگ احداث این ورزشگاه با حضور وزیر ورزش و جوانان در زمینی به مساحت ۷ هکتار به زمین زده شد که تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: فاز اول این پروژه شامل احداث زمین چمن مصنوعی، پیست دو میدانی، سکوی تماشاچیان، رختکن، سرویس بهداشتی، برج نوری و ساختمان اداری است.

فرماندار پیشوا گفت: پیشوا از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه ورزش‌های تیمی و انفرادی برخوردار است و افزایش سرانه فضای ورزشی برای جمعیت ۸۰ هزار نفری شهرستان می‌تواند استعدادهای ورزشی منطقه را شکوفا و موجب افتخار آفرینی برای شهرستان و استان شود.

عباسی افزود: توجه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه ورزش شهرستان پیشوا باعث شده تا در کمتر از یک‌سال این ورزشگاه در آستانه بهره‌برداری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با انجام عملیات نصب چمن مصنوعی و سکوی تماشاچیان طی روزهای آینده، به زودی فاز نخست این ورزشگاه افتتاح و در اختیار علاقمندان به ورزش قرار می‌گیرد.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 10033
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری