فرماندار شهرستان قرچک:
وضعیت قرچک در ابتلا به کرونا قرمز شد
تاریخ انتشار : مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک گفت: با توجه به افزایش میزان شیوع ویروس کووید ۱۹ و ابتلای افراد به بیماری کرونا، وضعیت قرچک قرمز شده و از امروز محدودیت‌هایی در شهرستان اعمال می‌شود.
 وضعیت قرچک در ابتلا به کرونا قرمز شد

به گزارش ندای وارنا؛  بهمن خطیبی روز پنج‌شنبه در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته از سوی مردم و مسوولان در مقابله با شیوع ویروس کرونا، در موج دوم شیوع بیماری متأسفانه شرایط قرچک قرمز و خطرناک شده و این امر باعث شده تا محدودیت‌های مجددی در سطح شهرستان اعمال شود.

وی افزود: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی برخی از شهروندان بار دیگر آژیر قرمز کرونا را در این شهرستان به صدا در آورد و باعث اعمال برخی از محدودیت‌ها از جمله تعطیلی مراکز آموزشی، تفریحی، باشگاه‌های ورزشی و آرایشگاه‌ها شد.

وی تأکید کرد: تا اطلاع ثانوی دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه علمیه، آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، تالارهای پذیرایی، سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های زنانه، باشگاه‌های ورزشی پربرخورد و بدن‌سازی، مراکز تفریحی، قهوه‌خانه‌ها، نماز جمعه و جماعات و هرگونه مراسم اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و همایش تعطیل است.

خطیبی گفت: با توجه به تشدید شیوع کرونا در این شهرستان، محدودیت‌ها اعمال و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی بیشتر می‌شود تا بار دیگر شرایط شهرستان عادی شود.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت تا به امروز، ۹ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲ هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده که یک هزار و ۵۸۸ نفر از آنها بستری شده‌اند.

کد مطلب: 10070
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری