رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
ویژه برنامه‌های یوم‌الله ۱۵ خرداد در دشت ورامین برگزار می‌شود
تاریخ انتشار : خرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۲ ب.ظ
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ویژه برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد را اعلام کرد.
 ویژه برنامه‌های یوم‌الله ۱۵ خرداد در دشت ورامین برگزار می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛  حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به‌ویژه برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خردادماه در استان تهران اظهار داشت: به‌مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین یوم‌الله ۱۵ خرداد برنامه‌های متعددی در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: متأسفانه به خاطر رعایت اصول بهداشتی از برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) در حرم مطهر محروم هستیم ولی فعالیت چشمگیر در فضای مجازی و رسانه در تبیین شخصیت امام خمینی(ره) و وصیت‌نامه ایشان و تبلیغات شهری به نحو مطلوبی انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: سخنرانی مقام معظم رهبری و پخش مستقیم آن نیز از برنامه‌های ۱۴ خردادماه خواهد بود.

محمودی تصریح کرد: از آنجایی که این مناسبت تقارن با سی و یکمین سالگرد زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی دارد لذا پرداختن به تبیین اهمیّت جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی و نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری در هدایت کشتی انقلاب در این ۳۱ سال نیز از امور مهّمی است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به آن خواهد پرداخت.

وی همچنین ادامه داد: اگر چه در سراسر استان تبلیغات شهری و فعالیت در فضای مجازی صورت خواهد گرفت ولی همه می‌دانند که ۱۵ خرداد با نام ورامین گره خورده است به طوری که امام راحل نیز فرمودند «آقایان و جوانان معظم ورامین به ما حق ویژه‌ای دارند، آنان در ۱۵ خرداد زحمت کشیدند» و همچنین مقام معظم رهبری نیز فرمودند «خرداد ورامین یک خاطره فراموش‌نشدنی است» به همین خاطر هر ساله ویژه برنامه‌های متعددی در دشت ورامین و دیار کفن‌پوشان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: ما از راهپیمایی همه ساله به‌دلیل رعایت اصول بهداشتی محروم هستیم ولی برنامه‌های متعددی به این مناسبت پیش‌بینی شده و در حال اجراست از جمله عیادت از بیماران در بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد و تقدیر از خانواده شهید خدمت و مدافعان سلامت روز دوشنبه ۱۲ خرداد ساعت ۱۰ صبح و نشست پرچمداران انقلاب اسلامی در نهضت امام خمینی(ره) با حضور سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد و حجت‌الاسلام والمسلمین نوری‌زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از جمله این برنامه‌ها است.

محمودی افزود: برپایی نمایشگاه اسناد ۱۵ خرداد در حسینیه بنی‌فاطمه ورامین از امروز یکشنبه ۱۱ خردادماه تا پنجشنبه ۱۵ خردادماه، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد در گلزار شهدای روستای محمدآباد عرب‌ها روز چهارشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۹، برگزاری نشست هنرمندان جبهه انقلاب در حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) پیشوا و گلباران قتلگاه شهدای ۱۵ خرداد در پل باقرآباد از دیگر برنامه‌های دیار شهدای ۱۵ خرداد است.

وی در پایان سخنان خاطرنشان کرد: تهیه گزارشات مناسب توسط خبرگزاری‌ها و انعکاس فرمایشات امام(ره) و مقام معظم رهبری در این رابطه در فضای مجازی توسط شخصیت‌ها و عناصر تأثیرگذار از جمله فعالیت‌های رسانه‌ها در این رابطه است و همچنین گلزار شهدای ۱۵ خرداد در ابتدای جاده خاوران در تهران نیز عصر ۱۵ خرداد گلباران خواهد شد.

کد مطلب: 8275
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری