امام جمعه موقت ورامین:
پتانسیل های علمی ورامین نیازمند رشد، توسعه و شکوفایی است
تاریخ انتشار : مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب.ظ
 
امام جمعه موقت ورامین گفت: پتانسیل های علمی ورامین نیازمند رشد، توسعه و شکوفایی است.
 پتانسیل های علمی ورامین نیازمند رشد، توسعه و شکوفایی است

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام سید محسن محمودی در مراسم افتتاح مرکز نوآوری ورامین که با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، گفت: منطقه ورامین جوانان خوش فکر و فرهیخته ای دارد اما آن طور که باید به آن رسیدگی نشده است.

وی با بیان اینکه ورامین علاوه بر اینکه که به حماسه ۱۵ خرداد می بالد، به جوانان خوش فکر که توانسته‌اند در حوزه‌های مختلف بدرخشند نیز افتخار می‌کند، گفت: با توجه به همه ظرفیت‌های موجود برای کمک به رشد منطقه استدعا داریم که حمایت از این مجموعه مداومت داشته باشد.

امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: امروز که افتتاحیه مرکز نوآوری ورامین است فضای این مرکز قابل مشاهده می‌باشد که فضایی در خور شأن نیست و نیاز به توسعه دارد و باید برای این فضا فکری شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه این شهرستان فاقد اردوگاه دانش آموزی است، گفت: این مرکز تحقیقات با فضای وسیع جای تلاش و توسعه بیشتری دارد تا بهره بیشتری از آن برده شود و فضا در این جا محدود است و باید توسعه یابد و شرایط بهتری داشته باشیم.

وی اظهار کرد: هر چه قدر قدم‌های بیشتری برای جوانان و کمک به رشد آنان برداشته شود؛ اثرات مثبت آن در آینده بیشتر خواهد بود، لذا می‌خواهیم که به این مرکز و مرکزهای این چنینی بهای بیشتری داده شود.

کد مطلب: 10229
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری