پلیس شرق تهران در حفظ امنیت انتخابات از ظرفیت سپاه استفاده می‌کند
تاریخ انتشار : دی ۲۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۹ ق.ظ
 
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: پلیس شرق استان برای حفظ امنیت انتخابات، از ظرفیت سپاه پاسداران و بسیج استفاده می‌کند.
 پلیس شرق تهران در حفظ امنیت انتخابات از ظرفیت سپاه استفاده می‌کند

سردار کیومرث عزیزی روز چهارشنبه درنشست هم‌اندیشی فرمانداران، بخشداران ودهیاران استان تهران که با حضور معاون امنیتی سیاسی استانداری تهران در ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران برگزار شد اظهار کرد: امنیت، زیرساخت اجرای هر طرح و برنامه است و در حوزه برگزاری انتخابات، نمود بیشتری پیدا می‌کند.
وی افزود: پلیس تلاش دارد تا با اقتدار، از امنیت انتخابات که ارتباط مستقیمی با میزان مشارکت مردم دارد، حراست کند و در این مسیر، از توان و ظرفیت سپاه پاسداران و بسیج نیز استفاده خواهد کرد.
وی گفت: تأمین امنیت شعب اخذ رأی، ایجاد آرامش در رأی دهندگان، جلوگیری از هر نوع تخلف انتخاباتی و برگزاری همراه با آرامش انتخابات می‌تواند زمینه شکل گیری یک حماسه دیگر را محقق کند.
عزیزی با بیان این که دشمن برای تک تک لحظات سپری شده در کشور، برنامه‌ریزی کرده اظهار کرد: در جریان تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی،جهانیان مشاهده کردند که سیل خروشان تشییع کنندگان، چه حماسه بزرگی را خلق کرد و پشتوانه عظیم اجتماعی را به کشور ارزانی داشت ولی دشمن که برای هر حرکت کشور، برنامه ریزی جداگانه‌ای دارد، در کمتر از هفتاد ساعت، اتفاقاتی را رقم زد، که این حضور را کمرنگ کند.
وی گفت:دشمن تلاش دارد تا با استفاده از شیوه‌های مختلف، مردم را مقابل حاکمیت قرار دهد و برای تحقق اهدافش، به فشارهای اقتصادی و سیاسی که هزینه‌های تأمین امنیت را افزایش می‌دهد، روی می‌آورد تا مردم را از نظام دور کند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: در این شرایط است که تمامی مسئولان به ویژه فرمانداران وظیفه دارند تا با تعامل و هفکری، پایگاه مردمی را حفظ کرده و با ارائه پیشنهادات سازنده، پلیس را در حفظ امنیت پایدار در جامعه یاری رسانند.
وی تأکید کرد: هر چه تعامل و هماهنگی‌ بیی دستگاه‌های مختلف بیشتر باشد،در جلب رضایت‌مندی مردم موفق‌تر عمل خواهیم کرد و در نتیجه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ می‌شود
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

کد مطلب: 7220
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری