فرماندار شهرستان پیشوا :
پیشوا در وضعیت زرد ابتلا به کرونا قرار گرفت/ مزر هشدار در صورت جدی نگرفتن ماسک زدن
تاریخ انتشار : مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به این که پیشوا در مرز هشدار در صورت جدی نگرفتن ماسک زدن قرار دارد گفت: پیشوا در وضعیت زرد ابتلا به کرونا قرار گرفته است
 پیشوا در وضعیت زرد ابتلا به کرونا قرار گرفت/ مزر هشدار در صورت جدی نگرفتن ماسک زدن

به گزارش ندای وارنا؛  حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: از بدو شیوع کرونا در امر آگاه سازی و آموزش پیشگیری از ابتلا اقدامات جدی در پیشوا انجام و موج اول این بیماری با همکاری مردم و مسئولان و کادر درمان شهرستان به خوبی کنترل شد و به وضعیت سفید رسیدیم.

وی افزود: متاسفانه به دلیل بی توجهی مقطعی به رعایت اصول بهداشتی و نادیده گرفتن فاصله گذاری اجتماعی شاهد ثبت رکورد های جدیدی از میزان ابتلا و فوت هموطنانمون در روزهای اخیر هستیم در پیشوا نیز به دلیل نزدکی با تهران و رفت وآمد بخش زیادی از ساکنان به شهرهای مجاور میزان ابتلا به ویروس کووید۱۹ افزایش یافته و مجددا وضعیت زرد را در شهرستان ایجاد کرده است.

فرماندار شهرستان پیشوا تصریح کرد: با بررسی شرایط موجود در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به ناچار بخشی از محدویت ها را برای فعالیت برخی صنوف و اماکن عمومی بازگرداندیم اما برای غلبه مجدد بر این بیماری نیازمند مشارکت آحاد جامعه هستیم.

وی ادامه داد: علی رغم همه تلاش های صورت گرفته برای کنترل بیماری در صورت تداوم سهل انگاری ها ممکن است پیشوا در وضعیت هشدار قرار گیرد از همه مردم شریف شهرستان پیشوا می خواهم برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان هنگام حضور درسطح شهر وروستا و مکان های عمومی حتما از ماسک استفاده و تا حدامکان از ازدحام جمعیت اجتناب کنند.

عباسی گفت: با همراهی مردم و مسئولان ماسک زدن و رعایت فاصله گذاری باید به یک امر مهم و یک فرهنگ تبدیل شود تا بتوانیم از موج دوم بیماری هم هرچه سریعتر و به سلامت عبور کرده و به شرایط مطلوب برسیم.

کد مطلب: 9931
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری