معاون استاندار تهران تاکید کرد:
پیگیری مصوبات ستاد بازآفرینی در شهرستان‌های ورامین و پیشوا
تاریخ انتشار : تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ب.ظ
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از اجرایی شدن ۶۰ درصد از مصوبات ستاد بازآفرینی در دو شهرستان پیشوا و ورامین خبر داد.
 پیگیری مصوبات ستاد بازآفرینی در شهرستان‌های ورامین و پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛  محمد تقی زاده در جلسه ستاد بازآفرینی با اشاره به مهم ترین موارد مورد بررسی در این جلسه اظهارکرد: دستورکار جلسه امروز پیگیری مصوبات قبلی جلسات پیشین ستاد در دو شهرستان ورامین و پیشوا بود.

وی افزود: در جلسه گذشته شهرستان ورامین در حوزه های مختلف ۲۷ بند مصوبه از جمله دستور تهیه طرح در کمیسیون ماده ۲۵ در محدوده های بافت فرسوده و واگذاری زمین جهت ساخت کلانتری برای تامین امنیت این محدوده، قرار بر اقدام آبفا به اصلاح ۴ کیلومتر از شبکه آبرسانی طی شش ماه، نوسازی و مقاوم سازی مدارس و برنامه اقدام مشترک این شهرستان مطرح شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی ادامه داد: تک تک موارد مذکور با توجه به گزارش دستگاه های مرتبط بررسی و مقرر شد دستگاه ها دلایل عقب ماندن از برنامه زمان بندی شده را به صورت مکتوب به ستاد اعلام کنند.

تقی زاده در ادامه با اشاره به مصوبات شهرستان پیشوا اظهارکرد: ۱۹ مصوبه از جمله محدوده های بافت فرسوده، دفاتر تسهیل گری و حریم محدوده های محور گردشگری و بازار سنتی در جلسه گذشته طرح شده بود که در جلسه امروز قرار بر شروع کارهای اجرایی شد.

وی در مورد خدمات دستگاهای خدمات رسان آب، برق و گاز در محدوده های بافت فرسوده تصریح کرد: این دستگاه ها ملزم به اعمال تخفیف برای واگذاری انشعابات در این بافت‌ها هستند. شرکت گاز از محل اعتبارات مقاوم سازی برای تامین هزینه ها استفاده می‌کند. سازمان نظام مهندسی نیز در همین زمینه مکلف به اعمال تخفیف برای تقاضای پروانه ساخت و ساز در این مناطق است.

معاون هماهنگی امور عمرانی با اشاره به اجرایی شدن بیش از ۶۰ درصدی مصوبات تاکید کرد: دبیرخانه ستاد بازآفرینی و  دفتر فنی مسئول پیگیری و تلاش جهت اجرایی کردن دیگر مصوبات هستند.

کد مطلب: 9907
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری