یگان تکاور کویر فرماندهی انتظامی شرق استان تهران افتتاح شد
تاریخ انتشار : مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۵ ب.ظ
 
یگان تکاور کویر فرماندهی ویژه انتظامی شرق استان تهران روز چهارشنبه و همزمان با آخرین روز هفته ناجا واقع در روستای خالدآباد از توابع بخش جوادآباد شهرستان ورامین افتتاح شد.
 یگان تکاور کویر فرماندهی انتظامی شرق استان تهران افتتاح شد

این یگان سومین نهاد در نوع خود در کشور پس از استان های سیستان و بلوچستان و کرمان معرفی شده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در این مراسم گفت: شهرستان ورامین به دلیل همجواری با کویر مرکزی، از موقعیت ویژه ای در حوزه امنیت برخوردار است که با استقرار یگان تکاور، می‌توان بر وضعیت امنیت کویر و تردد در حاشیه آن نظارت مناسبی را اعمال کرد.
سردار کیومرث عزیزی افزود: ۲۵۰ هزار هکتار از وسعت کویر مرکزی ایران در حوزه سه استان تهران، سمنان و قم قرار دارد که این وسعت عظیم به حفاظت ویژه نیز نیاز دارد تا در صورت حضور بزهکاران و سوداگران مرگ، این مناطق به‌سرعت پاکسازی شود.

وی گفت: یگان تکاوری کویر ویژه شرق استان تهران، سومین مرکز تخصصی پس از استان های سیستان و بلوچستان و کرمان است و نقش مهمی در ارتقای امنیت در این بخش از استان دارد.
به گفته مسئولان شهرستان ورامین، برای بازسازی فضای مورد نیاز استقرار یگان تکاور فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران مسئولیت تأمین امنیت شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

کد مطلب: 6967
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری