رئیس سابق دادگستری شهرستان قرچک:
۲۳قاضی در قرچک به پرونده‌های قضایی مردم رسیدگی می‌کنند
تاریخ انتشار : خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب.ظ
 
رئیس سابق دادگستری شهرستان قرچک گفت: بعد از تشکیل شهرستان تمامی دستگاه‌های وابسته قضایی در قرچک مستقر شدند و در حال حاضر ۲۳ قاضی در حال رسیدگی به پرونده‌های قضایی و مشکلات مردم هستند.
 ۲۳قاضی در قرچک به پرونده‌های قضایی مردم رسیدگی می‌کنند

به گزارش ندای وارنا؛  حجت الاسلام محمدجعفر مرتضائیان رئیس سابق دادگستری شهرستان قرچک در مراسم تکریم و معارفه ریاست دادگستری شهرستان قرچک که ظهر امروز در کانون فرهنگی تربیتی ملائک برگزار شد، اظهار کرد: در مدت ۱۲سال که در خدمت مردم نجیب و ولایت‌مدار شهرستان قرچک بودن افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: مدیریت در نظام اسلامی یک نعمت الهی بوده و خدمت به مردم ولایتمدار قرچک برای بنده یک افتخار بزرگ است.

رئیس سابق دادگستری شهرستان قرچک افزود: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک فرصت طلایی است و کاری نکنیم که از این فرصت حسرت بخوریم و خدمت به مردم را با کیفیت انجام دهیم و این امر مهم نباید در حد شعار و حرف باشد.

حجت الاسلام مرتضائیان بیان داشت: در حال حاضر تمامی نهادها و دستگاه‌های وابسته به دادگستری در شهرستان مستقر شده و بابت مستقر شدن زحمات فراوانی کشیده شده است.

وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی در شهرستان قرچک بسیار خوب است، تأکید کرد: اختلاف نظر همیشه بوده ولی هیچ وقت در کار قضات و دستگاه قضایی دخالتی صورت نگرفته است.

رئیس سابق دادگستری شهرستان قرچک یادآور شد: در ابتدای شروع به کار بنده، قرچک یک بخش از شهرستان ورامین بود ولی بعد از تشکیل شهرستان تمامی دستگاه‌های وابسته قضایی در قرچک مستقر شدند و در حال حاضر ۲۳ قاضی در حال رسیدگی به پرونده‌های قضایی و مشکلات مردم هستند.

حجت الاسلام مرتضائیان در پایان ابراز کرد: در ۱۲سال گذشته خود را بدهکار مردم و خانواده شهدا می‌دانم و در این مسیر خدمتگذار مردم بوده و هستم و از همه مسؤولان می‌خواهم که در این راه به گونه‌ای حرکت کنند که خون شهدا پایمال نشود.

کد مطلب: 8566
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری