نماینده مردم دشت ورامین:
آب شرب مردم دشت ورامین باید از سد ماملو تأمین شود
تاریخ انتشار : تیر ۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب.ظ
 
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: آب شرب مردم دشت ورامین باید از سد ماملو تأمین شود.
 آب شرب مردم دشت ورامین باید از سد ماملو تأمین شود

به گزارش ندای وارنا؛  حسین نوش آبادی بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری ورامین که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه امنیت، رفاه و عدالت سه محور مهم در زندگی انسان محسوب می‌شوند اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولین باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا این سه محور محقق شود.

نوش آبادی با بیان اینکه تعلقات حزبی و شخصی سدی برای خدمتگزاری صادقانه به حساب می‌آید گفت: به عنوان نماینده مردم این موارد را از خود دور کرده و بدون هیچ تعلق شخصی خدمت خواهم کرد.

وی بیان داشت: در شهرستان ورامین بیشترین مراجعه افراد برای کار بوده است که امیدواریم با راه اندازی واحدهای تولیدی راکد حجم زیادی از این بیکاری‌ها برطرف شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی اجرای حمل و نقل ریلی و اتصال به شبکه متروی تهران را از مطالبات بر زمین مانده مردم دشت ورامین دانست و عنوان داشت: مترو موضوعی است که سال‌ها قبل اجرای آن به عنوان مترو آغاز شد و با انحراف از مسیر اجرا، نتوانست نیاز مردم این ۳ شهرستان را برطرف کند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: آب شرب و کشاورزی از دیگر مشکلات این منطقه به حساب می‌آید چرا که سد ماملو با هدف تأمین آب موردنیاز دشت ورامین در حوزه کشاورزی و شرب احداث شد ولی حین اجرا، بخش‌های دیگری از آب آن استفاده کردند، آب شرب مردم این سه شهرستان باید از سد ماملو تأمین شود و با اجرای فاز دوم خط انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران به دشت ورامین، بسیاری از نیازهای کشاورزی این منطقه به آب برطرف و از پیشروی فرونشست زمین جلوگیری خواهد شد.

نوش آبادی با اشاره به کمبود بیمارستان در دشت ورامین اظهار داشت: پیشوا بیمارستان ندارد و ۲ بیمارستان موجود در ورامین برای پذیرش بیماران کافی نیست.

کد مطلب: 9092
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری