مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:
اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز قرچکی به اردوی راهیان نور
تاریخ انتشار : آبان ۱۷, ۱۳۹۸ ۶:۱۱ ب.ظ
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک از اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز قرچکی به اردوی راهیان نور خبر داد.
 اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز قرچکی به اردوی راهیان نور

غلامرضا بختیاری صبح امروز در جلسه هماهنگی اعزام دانش آموزان به راهیان نور شهرستان قرچک، اظهار کرد: جا دارد از سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک که در برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهرستان پیش‌قدم بوده و کمک‌حال آموزش و پرورش است، تقدیر کنیم.

وی گفت: راهیان نور سند انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است، در سند تحول بنیادین راهیان نور جزو ساحت‌های تربیتی آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

این مسؤول افزود: در اردوی راهیان نور آسیب‌شناسی صورت می‌گیرد، در اردو راهیان از نفران برجسته استفاده می‌شود و سعی می‌شود از راویان سرشناس و با آگاهی و معلومات بالا استفاده شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: در حوزه اطلاع‌رسانی در خصوص دانش آموزان در مناطق جنگی باید هم‌نوایی و همراهی خوبی صورت گیرد که اطلاع‌رسانی متحد شکل باشد.

وی خاطرنشان گفت: خوشحالیم که مسوولان استانی، شهرستان قرچک را آن‌قدر توانمند ارزیابی کردند که نسبت به اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی جز دو شهرستان برتر استان هستیم.

بختیاری در پایان گفت: در اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز به مناطق جنگی تمام حرکت‌ها قلبی باید باشد و در برنامه‌های فرهنگی رضایت خداوند را در دستور قرار دهید.

کد مطلب: 7079
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری