رئیس کمیته امداد شهرستان قرچک خبر داد:
اهدای ۱۹۴ قلم اسباب بازی توسط خیر قرچکی
تاریخ انتشار : شهریور ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب.ظ
 
رئیس کمیته امداد شهرستان قرچک از اهدای ۱۹۴ قلم اسباب بازی برای فرزندان خانواده های مشمول در طرح اکرام ایتام و محسنین توسط یکی از خیران خبر داد.
 اهدای ۱۹۴ قلم اسباب بازی توسط خیر قرچکی

به گزارش ندای وارنا؛ مهدی سامانی با اشاره به اهدای ۱۹۴ قلم اسباب بازی میان ۱۰۰ فرزند مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین ،گفت: ارزش اقلام اهدایی ۸ میلیون تومان برآورد شده است.

وی،افزود: این خیر یک سال است که همکاری خود را با این نهاد آغاز کرده و در مناسبت های مختلف کمک های خود را به این نهاد اهداء می کند.
سامانی در ادامه به توزیع ۱۵۰ سبد کالا توسط مرکز نیکوکاری پوئینک اشاره و اظهار کرد:این تعداد بسته کالا حاوی مواد غذایی از جمله برنج، گوشت گوسفندی، گوشت مرغ، حبوبات، قند و شکر، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی و … نذورات خیران به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی بوده است که میان جامعه هدف تحت حمایت مرکز نیکوکاری پوئینک و کمیته امداد قرچک توزیع شد.
رئیس کمیته امداد شهرستان قرچک تصریح کرد: ارزش ریالی هر سبد غذایی ۴۰۰ هزار تومان برآورد شده است.
وی همچنین از توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم و ۳۰۰ پرس شله زرد میان عزاداران حسینی خبر داد و گفت: این اقدام نیز با همکاری مرکز نیکوکاری شهدای پویئنک انجام شده است.
سامانی ارزش ریالی هر پرس غذای گرم را ۱۴ هزار تومان و هر پرس شله زرد را ۳ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این تعداد غذای گرم و سبد کالای توزیع شده میان جامعه هدف در قالب طرح اطعام حسینی و احسان حسینی انجام شده است.
کد مطلب: 10390
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری