مسئول امور بانوان فرمانداری ورامین:
بانوان ورامین از طریق «سمن‌ها» قادر به حل مشکلات خود خواهند بود
تاریخ انتشار : مرداد ۲۴, ۱۳۹۶ ۵:۰۴ ب.ظ
 
مسئول امور بانوان فرمانداری ورامین گفت: بانوان از طریق «سمن‌ها» قادر به حل مشکلات خود خواهند بود.
 بانوان ورامین از طریق «سمن‌ها» قادر به حل مشکلات خود خواهند بود

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، شهره عرب شیرازی، در حاشیه بازدید روستایی از روستای «سعد آباد املاک» اظهار داشت: سیاست و نگاه دولت تدبیر و امید در موضوع خدمت رسانی به مردم، حضور مسئولان دولت در میان مردم برای آگاهی و تسهیل مشکلات آنان است.

وی با بیان اینکه حل سریع مشکلات و مسایل مردم از مهمترین ضروریات دولت است، افزود: امور بانوان فرمانداری شهرستان ورامین با تشکیل تیمی متشکل از کارگروهای تخصصی،  بازدید میدانی از بخش های مختلف شهرستان و روستاهای آن را در دستور کار برنامه های خود قرار داده و با مردم ارتباط چهره به چهره داشته و خواهد داشت.

مسئول امور بانوان فرمانداری ورامین هدف اصلی از این بازدیدها را ارتقای اعتماد مردم نسبت به مسئولان عنوان کرد و ادامه داد: بسیاری از مشکلات مردم به دلیل عدم دسترسی به مسئولان مربوطه حل نشده و یا مورد توجه جدی قرار نگرفته است که با این نوع بازدیدها این مشکلات از نزدیک به سمع و نظر مسئولان خواهد رسید.

وی بانوان را به عنوان قشری اثرگذار در جامعه دانست و گفت: با تشکیل گروهی از بانوان، نیازهایی را شناسایی و دسته بندی کرده ایم تا با استفاده از تجارب افراد صاحب تخصص در این حوزه ها بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

عرب شیرازی افزود: برای حل مشکلات زنان نیاز هست بانوان در قالب «سمن‌ها» وارد شوند و گام به گام مسائل و مطالبات را پیگیری کنند.

وی گفت: در این نشست بانوان روستایی به بیان مشکلات خود پرداختند و به آنها جهت پیگیری و حلاین مشکلات قول مساعد داده ایم.

لازم به ذکر است، این چهارمین بازدید روستایی دفتر امور بانوان فرمانداری ورامین است و پیش از این روستاهای باقرآباد، قشلاق و داودآباد مورد بازدید قرار گرفته است.

کد مطلب: 2001
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری