رئیس پلیس راهور ویژه شرق استان تهران:
رصد موضوعات ترافیکی قرچک نگاه ویژه وهماهنگی بین مسئولان را میطلبد
تاریخ انتشار : آذر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۵ ب.ظ
 
رئیس پلیس راهور ویژه شرق استان تهران گفت: رصد موضوعات ترافیکی قرچک نگاه ویژه وهماهنگی بین مسئولان را میطلبد.
 رصد موضوعات ترافیکی قرچک نگاه ویژه وهماهنگی بین مسئولان را میطلبد

به گزارش ندای وارنا؛سرهنگ سلیمانی ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک شهرستان قرچک که با حضور بهمن خطیبی، فرماندار قرچک، برگزار شد اظهار داشت: رصد موضوعات ترافیکی در این منطقه نگاه ویژه ای می طلبد و هماهنگی بین مسئولان لازم است.

سلیمانی افزود: ارتقای سطح خدمات راهور بر اساس مصوبات شورای حمل و نقل و ترافیک در اولویت کاری ماست و ارتقای فرهنگ ترافیک و سلامت جامعه از مهمترین وظایف ما است که طبیعتا موجب کاهش تصادفات رانندگی می شود.

وی گفت: تمام تلاش و همه همکاری ما باید بیشتر شود بحث زندگی و نجات جان افراد در میان است و سرعت بالای آمار تصادفات وظیفه ما را دو چندان می کند.

سلیمانی افزود: با استفاده از دوربین های هوشمند و کنترل سرعت خودرو هوشمند و احداث سرعت کاه استاندارد در مناطق مورد توجه است.

وی بیان کرد: توجه به ساختمان پلیس راهور مورد توجه قرار گیرد، در راستای تردد ایمنی و رفع مشکلات ترافیکی در سطح شهرستان اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

رئیس پلیس راهور ویژه شرق استان تهران در ادامه در خصوص اهتمام در انجام امور تصریح کرد: خدمت رسانی مطلوب به مردم جزء وظایف اصلی و ذاتی مسئولین شهرستان است.

کد مطلب: 7120
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری