فرماندار قرچک:
روابط عمومی های قرچک در ایجاد امید بین مردم نقش محوری دارند
تاریخ انتشار : آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۴ ب.ظ
 
فرماندار قرچک گفت: روابط عمومی های قرچک در ایجاد امید بین مردم نقش محوری دارند.
 روابط عمومی های قرچک در ایجاد امید بین مردم نقش محوری دارند

بهمن خطیبی ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان قرچک که با حضور بخشدار مرکزی، مدیر روابط عمومی فرمانداری، رئیس اداره سیاسی و انتخابات و مسئولان روابط عمومی ادارات برگزار شد اظهار داشت: روابط عمومی ها در ایجاد امید و شور و نشاط در جامعه و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی از جمله اقشار تأثیرگذار هستند.

وی عمل به قانون و تضمین سلامت انتخابات را از جمله وظایف مهم فرمانداری‌ها در برگزاری انتخابات دانست و افزود: دولت از تمام ظرفیت‌ها بهره گرفته تا کشور را در شرایط سخت کنونی مدیریت کرده تا هم اهداف نظام و انقلاب تقویت شود و هم با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و با برخورداری از دیپلماسی توانمند، سیاست ها را در سطح بین‌المللی پیش ببرد.

خطیبی بیان داشت: در شرایطی که نیاز به وحدت و همدلی بیشتر بین آحاد جامعه است، روابط عمومی‌ها با همکاری اصحاب رسانه باید با رویکرد امیدآفرینی، انعکاس اقدامات مثبت دستگاه‌ها را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار قرچک بیان داشت: روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان جهان و جامعه مدرن، که از نفس و فلسفه دموکراسی بیرون آمده برای تقویت دموکراسی باید گام بردارند و بدانند که روابط عمومی کل ادارات بعنوان بازوان کمکی فرمانداری خواهند بود.

وی عواملی مانند بی طرفی، تحلیل های درست از انتخابات و دوری از شایعات و دامن نزدن به شایعات ، عدم تخریب کاندیداها، استفاده درست از فضای مجازی را مهم دانست و افزود: نقش آفرینی در عرصه مدیریت افکار عمومی در انتخابات بر عهده مسئولان روابط عمومی است.

کد مطلب: 7092
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری