فرماندار عنوان کرد؛
ضرورت بازنگری طرح هادی روستاهای قرچک برای رفع مشکلات و ادامه روند توسعه روستایی
تاریخ انتشار : بهمن ۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۴ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک گفت: در روستاهای قرچک مشکلاتی وجود دارد که بعضاً به دلیل عدم بازنگری طرح‌های هادی است که ادامه مسیر توسعه روستایی را دچار چالش کرده است.
 ضرورت بازنگری طرح هادی روستاهای قرچک برای رفع مشکلات و ادامه روند توسعه روستایی

به گزارش ندای وارنا؛ بهمن خطیبی پیش از ظهر پنجشنبه ۹ بهمن ماه در جمع دهیاران و بخشدار که با حضور نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: موضوع الحاق به بافت سه روستای صالح‌آباد، قشلاق جیتو و داودآباد با وجود پیگیری‌های متعدد و اخذ مصوبات لازم با مشکلاتی مواجه شده که پیگیری نماینده مردم در مجلس و مسئولان استانی در این زمینه کارساز است.

وی ادامه داد: اجرای سیستم پایش تصویری در روستاها آمار تخلفات را تا حدود زیادی کاهش داده و جزو اقدامات مهم دهیاری‌ها بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز انتظار می‌رود دهیاران و سایر دستگاه‌ها با هوشیاری بیشتر عمل کنند.

خطیبی تصریح کرد: جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در ورودی روستاها که جلوه نازیبایی برای مناطق ایجاد کرده بود، جمع آوری شده و با خاطیان برخورد خواهد شد.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: کیفیت و کمیت آب شرب قرچک با توجه به اختصاص آب از سد ماملو وضعیت بهتری پیدا کرده و با رایزنی‌های انجام شده امیدواریم سهمیه بیشتری به شهرستان اختصاص داده شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب و انشعابات روستایی با جدیت در دستور کار است که در صورت تخصیص اعتبارات محقق می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: برای تأمین امنیت بیشتر منطقه و استقرار پلیس‌های تخصصی در شهرستان رایزنی‌هایی صورت گرفته که امید است با نگاه ویژه مسئولان به این منطقه و همدلی خوب مدیران شهرستان به ثمر برسد.

کد مطلب: 10620
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری