فرماندار شهرستان ورامین:
قیمت ۸۰ قلم کالای اساسی به صورت روزانه در ورامین کنترل می‌شود
تاریخ انتشار : تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان ورامین گفت: به منظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها توسط افراد سودجو، قیمت ۸۰ کالای اساسی به صورت روزانه کنترل می‌شود.
 قیمت ۸۰ قلم کالای اساسی به صورت روزانه در ورامین کنترل می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛حسین کاغذلوروز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: امروز همدلی و همراهی مردم و مسئولان شهرستان ورامین در رفع مشکلات جامعه به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا، قابل مشاهده و برای همگان ملموس است و آرامش امروز جامعه ناشی از این همراهی است.

وی افزود: بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت با همراهی تمامی کسبه شهرستان، شرایط مناسبی را در بازار مصرف شهرستان رقم زده‌اند و ثبات قیمت‌ها و تأمین تمامی کالاهای مورد نیاز، خروجی این همدلی و همراهی مسئولانه افراد جامعه است.

وی تصریح کرد: به منظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها توسط برخی از افراد سودجو، قیمت ۸۰ قلم کالای اساسی و موجودی انبارهای شهرستان به صورت روزانه کنترل می‌شود.

کاغذلو با تأکید بر لزوم رفع مشکلات صاحبان صنایع گفت: کرونا نباید بهانه ای برای معطل ماندن صاحبان صنایع باشد بلکه باید با استفاده از ظرفیت‌های شهرستان‌ و در صورت نیاز استفاده از توان استان، مشکلات آنان در زمانی کمتر از قبل برطرف شود.

وی اظهار کرد: بیشترین مشکل صاحبان صنایع در حوزه مالیات، تأمین اجتماعی و تسهیلات بانکی است که با استفاده از قوانین و دستورالعمل‌های موجود تلاش می‌شود این مشکلات در خود شهرستان برطرف شود.

فرماندار ورامین گفت: رفع مشکلات کشاورزان و صاحبان صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی و خارج از شهرک‌ها اولویت شهرستان است و تمامی دستگاه‌ها موظفند تا با استفاده از اختیاراتی که قانون به آن ها داده، این مشکلات را رفع کنند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۷۰ درصد مشکلات صاحبان صنایع که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ورامین ارائه شده رفع و آن بخش از مشکلات که در حوزه اختیارات شهرستان نیست، به ستاد استانی ارجاع داده شده است.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 9804
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری