فرماندار شهرستان پیشوا:
متولیان هیئت‌های مذهبی اجرای شیوه‌نامه بهداشتی را در عزاداری‌ها ترویج کنند
تاریخ انتشار : شهریور ۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا گفت : متولیان هیئت‌های مذهبی اجرای شیوه‌نامه بهداشتی را در عزاداری‌ها ترویج کنند.
 متولیان هیئت‌های مذهبی اجرای شیوه‌نامه بهداشتی را در عزاداری‌ها ترویج کنند

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مداحان، ائمه جماعات و مسئولان هیئت‌های مذهبی به واسطه برخورداری از جایگاه معنوی، در آگاهی‌بخشی به مردم نقش محوری و تاثیرگذاری دارند.

وی خاطر نشان کرد: تهدید کرونا با مشارکت مردم و نقش فعال گروه های جهادی، روحانیون، ائمه جماعات و مداحان به بستری برای تجلی دوباره فرهنگ ایثار در جامعه تبدیل شد.

عباسی ابراز داشت: با توجه به لزوم برگزاری شایسته آئین های سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی، صاحبان تریبون ها نسبت به ترویج و فرهنگ سازی لازم در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.

فرماندار پیشوا عنوان کرد: دستورالعمل اجرایی نحوه برگزاری عزاداری ها در دهه اول محرم توسط ستاد ملی مقابله با کرونا تدوین و ابلاغ شده و توسط شبکه بهداشت و درمان و سازمان تبلیغات اسلامی در اختیار مسئولان هیئت ها و مداحان قرار گرفته است که بی تردید رعایت این پروتکل ها ضروری است.

وی افزود: از آنجا که شهرستان پیشوا به دلیل پیشینه و سابقه درخشان در گذشته، همواره الگویی برای دیگر مناطق محسوب می شود لازم است در این ایام نیز با وحدت رویه و انجام اقدامات مطلوب، ضمن برگزاری شایسته مراسم محرم زمینه کاهش دامنه ویروس کرونا فراهم شود.

کد مطلب: 10290
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری