فرماندار پیشوا:
کمبود فضای آموزشی مشکل دانشگاه فرهنگیان پیشوا
تاریخ انتشار : تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: دانشگاه فرهنگیان پیشوا که با عنوان پردیس زینبیه در این شهرستان به تربیت دبیران دختر می‌پردازد با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه است که باید با همکاری تمامی مسئولان این کمبود برطرف شود.
 کمبود فضای آموزشی مشکل دانشگاه فرهنگیان پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی روز یک‌شنبه در جلسه مشترک با مسئولان پردیس زینبیه پیشوا گفت: استقرار پردیس زینبیه و حضور دانشجویان‌ مختلف از سراسر کشور یک قابلیت ممتاز و ویژه برای پیشوا است از این رو، حل مشکلات و پیشبرد بهینه امور این مرکز باید مورد توجه تمامی مسئولان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: یکی‌ از مشکلات پردیس زینبیه پیشوا، کمبود فضای آموزشی است که در گذشته آموزش و پرورش کمک‌ها و مساعدت‌هایی را برای حل این مشکل انجام داد در حالی که خود آموزش و پرورش با مشکلاتی در فضای آموزشی مواجه است.

عباسی افزود: سال گذشته با توجه به کمبود فضا و نیاز اساسی پردیس زینبیه به فضای مناسب، مجموعه مهاجری در مجاورت این مجموعه، در اختیار پردیس قرار گرفت ولی این اقدام موقتی بود و هم اکنون در آستانه پایان مهلت استفاده از این مجموعه هستیم.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان باید با درک شرایط و احساس مسئولیت مجموعه‌ها نسبت به یکدیگر و در یک فضای دوستانه، تصمیمات معقولانه گرفته شود به طوری که خللی در امور آموزشی پیش نیاید.

فرماندار پیشوا گفت: تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌های پردیس فرهنگیان و با کمک اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، فضای آموزشی این مرکز مهم آموزی توسعه پیدا کند.

وی افزود: با توجه به جایگاه مهم پردیس زینبیه، تا زمان ایجاد شرایط برای توسعه مجموعه، از ظرفیت‌های شهرستانی از جمله توان آموزش و پرورش جهت تامین فضای مورد نیاز این مرکز استفاده می‌کنیم.

پردیس فرهنگیان پیشوا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ در شهرستان آغاز کرده و دبیران دختر را برای آموزش و پرورش تربیت می‌کند.

کد مطلب: 9166
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری