۳۷ هیأت اجرایی استان تهران برگزاری انتخابات را بر عهده دارند
تاریخ انتشار : بهمن ۵, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۳ ب.ظ
 
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: ۳۷ هیأت اجرایی در مناطق مختلف استان تهران، وظیفه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای مجلس خبرگان را بر عهده دارند.
 ۳۷ هیأت اجرایی استان تهران برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

شکرالله حسن بیگی روز چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران مشترک با فرمانداری شهرستان قرچک گفت: روند فعالیت برگزاری انتخابات، به مرحله حساسی رسیده و مقدمات اجرای آن در ۳۷ هیأت اجرایی انجام شده است.

وی اظهار کرد: مرحله ثبت نام از داوطلبان و بررسی صلاحیت‌ افراد در هیأت‌های اجرایی و نظارت بر اساس برنامه زمان‌بندی شده و طبق قانون انجام شده و خروجی آن به اطلاع کلیه افراد رسیده است.

معاون استاندار تهران با اشاره به این که تشکیل هیأت‌های اجرایی در استان تهران و شهر تهران، کاری دشوار و حساس است اظهار کرد: اجرای این بخش از روند برگزاری انتخابات با دقت، همدلی و همراهی تمامی مردم و مسئولان به بهترین شکل ممکن انجام شده و فعالیت شفاف و روشن ستاد انتخابات استان تهران، نتیجه اجرای قانونمند این بخش از انتخابات است.

حسن بیگی تأکید کرد: تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید به این امر واقف باشند که هر نوع تعامل و هماهنگی بین افراد باید بر اساس قانون انجام شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص اهمیت انتخابات گفت : وظیفه ذاتی و قانونی فرمانداران، برگزاری انتخابات است و بسترسازی مشارکت حداکثری مردم است، وظیفه‌ای ملی است که همه افراد از مردم تا مسئولان باید به آن اهتمام داشته باشند.

حسن بیگی تصریح کرد: در یک‌ماه باقی مانده از زمان برگزاری انتخابات، تمامی امکانات شهرستان‌ها باید برای این رویداد مهم سیاسی بسیج شود تا شاهد انتخاباتی با شکوه، همراه با حضور و مشارکت حداکثری مردم باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به برگزاری نخستین میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در این استان گفت: از مجموع ۱۴۴ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ۷۰ نفر از ادامه فعالیت انصراف داده و از ۵۸ نفر باقی‌مانده، صلاحیت ۱۶ نفر تأئید شده است.

وی گفت: این افراد برای کسب سه کرسی مجلس خبرگان رهبری در استان تهران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

کد مطلب: 7260
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری