شهرستان های ورامین پیشوا و قرچک نیاز به ۱۰۰ اتوبوس نو دارند
تاریخ انتشار : آذر ۲۵, ۱۳۹۷ ۷:۲۲ ب.ظ
 
نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان های ورامین پیشوا و قرچک نیاز به حداقل ۱۰۰ اتوبوس نو در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل دارند.
 شهرستان های ورامین پیشوا و قرچک نیاز به ۱۰۰ اتوبوس نو دارند

به گزارش ندای وارنا؛سید حسین نقوی حسینی گفت از پیگیری برای تشکیل دهیاری در روستای « ایجدان» خبر داد و افزود: این روستای کهن در بخش جوادآباد دارای اماکن فعال اقتصادی و تولیدی اعم از کشاورزی و دامداری است.

وی این روستا را نیازمند توسعه و مدیریت صحیح دانست و گفت: در نامه ای از وزیر کشور تشکیل دهیاری برای این روستا را مطالبه کردم.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان ها به تهران را از دیگر مطالبات مطرح شده از وزیر کشور دانست و گفت: روزانه ۱۰۰ هزار تن از این ۳ شهرستان به تهران تردد می کنند، که متاسفانه مجبور به تردد با اتوبوس ها و مینی بوس های فرسوده و با عمرا بعضا ۳۰ ساله هستند، که درخواست تخصیص ۱۰۰ اتوبوس نو به شهرستان های مذکور داده شده است.

نقوی حسینی ساختمان فرمانداری قرچک را در شان این شهرستان تازه تاسیس ندانست و گفت: می بایست اعتبارات لازم برای ساخت یک ساختمان در شان برای فرمانداری قرچک تخصیص یابد.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6250
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری