مسابقه بزرگ زینت آسمانی:
نفرات برتر مسابقات هفته عفاف وحجاب توسط شهرداری قرچک معرفی شدند
تاریخ انتشار : مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب.ظ
 
مسابقه بزرگ زینت آسمانی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در 4 رشته عکاسی، متن، صوت و نقاشی توسط شهرداری قرچک برگزار شد که 20 برنده این مسابقات مشخص شدند.
 نفرات برتر مسابقات هفته عفاف وحجاب توسط شهرداری قرچک معرفی شدند

به گزارش ندای وارنا؛  مسابقه بزرگ زینت آسمانی به همت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قرچک برگزار شد که خانم حسین پور از کارشناس نقاشی و  علی قربانی و مجید ابریشمی از اعضا هیئت مدیره عکاسان قرچک به این مسابقات نظارت داشتند و نفرات برتر را معرفی کردند.

در مسابقه عکاسی با موضوع جلوه هایی از زیبایی حجاب، مریم خراسانی، سمانه اخلاقی، مهدیس ملکی، معصومه جوادی و صدیقه اخلاقی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در مسابقه متن با موضوع بهترین جمله یا متن کوتاه با موضوع عفاف و حجاب، سید محمد طاها قریشی، سمیه سادات حسینی، سوگند علوی نیا، زینب امانیان و زهرا آزادی شیری به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در مسابقه نقاشی کودکان با موضوع حجاب و عفاف یاسمین زهرا اصفهانی، حسین ترابی، فاطمه میری زاده، غزل کاظم رستمی، نازنین زهرا شاه ملکی، الناز حسنی و نازنین زهرا پور حنیف به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در مسابقه صوت با موضوع خوانشن متن کوتاه با موضوعات عفاف و حجاب، مبینا نظری، بهاره محمودیان و خدایاری به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

کد مطلب: 9987
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری