آموزش پیشگیری از آسیب اجتماعی به دانش آموزان شرق استان تهران
تاریخ انتشار : مهر ۱۸, ۱۳۹۷ ۱۲:۰۴ ق.ظ
 
مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت: دانش آموزان شرق استان تهران توسط عوامل نیروی انتظامی از آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهره مند می شوند.
 آموزش پیشگیری از آسیب اجتماعی به دانش آموزان شرق استان تهران

به گزارش ندای وارنا؛امیر محمدی صبح سه شنبه در مراسمی که به مناسبت هفته ناجا در دبیرستان دخترانه فرزانگان ورامین برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: امنیت جمهوری اسلامی ایران را ناجا تضمین کرده است و وجود نیروی انتظامی یک نعمت الهی است که برخی ها قدر آن را نمی دانند.

محمدی با بیان اینکه همین اقتدار نیروی انتظامی سبب شده است که  دختران و پسرهای ما در ساعات پایانی روز در خیابان ها حضور داشته باشند افزود: این حضور توام با آرامش به خاطر وجود سلحشوری و اقتدار نیروی انتظامی است که باید همگان قدر این نهاد مقدس را بدانیم و شاکر خداوند متعال باشیم و نیروی انتظامی از دیدگاه آموزش و پرورش همان فرهنگ آموزش و پرورش محسوب می شود اگر نیروی انتظامی در میان مردم و عرصه های مختلف نداشتیم قطعا کشور آسیب خواهد دید.

وی با اشاره به اینکه ناجا دوشا دوش آموزش و پرورش در عرصه های پیشگیری و فرهنگی تلاش کرده است گفت: ما به عنوان یک فرهنگی اعلام می کنیم که نیروی انتظامی شرق استان تهران تمام توان خود را برای آموزش موارد از جمله پیشگیری از موادمخدر و بسیاری از هنجار و آسیب های دیگر تلاش فراوانی به کار برده است.

مدیر آموزش و پرورش ورامین با اشاره به تلاش های بی وقفه نیروی انتظامی جهت آموزش دانش آموزان بیان داشت: نیروی انتظامی کلاس ها و همایش های مختلفی را برای آموزش دانش آموزان در ستاد فرماندهی ارائه کرده که در این زمینه باید از ناجا تقدیر کنیم.

محمدی گفت: دانش آموزان برای ما یک نعمت الهی هستند که برای آموزش آنها باید وقت فراوانی را گذاشت و آموزش و پرورش و خانواده به تنهایی نمی تواند این کار را انجام بدهند و نیروی مقتدر انتظامی به کمک آمده است و خوشبختانه این کار خود را به نحو احسنت انجام داده است.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4381
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری